Kundeservice

Banner

Velkommen til at CoolCos Websales ApS's kundeservice. Nedenfor har vi beskrevet alle de vigtige detaljer, overfor dig som kunde, sådan der forhåbentlig ikke hersker nogen form tvivl når du handler i vores webshop.


Handelsvilkår
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra CoolCos Websales ApS. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og CoolCos Websales ApS. Du skal være 18 år for at kunne handle på CoolCos.dk.

Dokumentation og vejledning
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra CoolCos Websales ApS. Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra CoolCos Websales ApS beder vi dig kontakte os via nedenstående kontaktoplysninger. CoolCos Websales ApS indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.
Generelle oplysninger
CoolCos Websales ApS,
CVR-nr. 38702963
Agerbakken 16
8362 Hørning, Denmark
e-mail: kundeservice@coolcos.dk
Telefon nr. 60776182

Fragt & Levering
Du kan KUN vælge GLS pakkepost som fragtmetode - og her er det vigtigt at du indtaster dit postnummer, og vælger det ønskede leveringssted. Ved køb over 250,- kr. leverer vi fragtfri. Ved køb under 250,- kr. koster fragten 49,- kr. Leveringstiden er 2-3 hverdage.

Deliveries to foreign countries outside EU
Please be aware when placing an order our standard freight costs will be charged - 169 dkk.
Bitte beachten Sie, dass wir die Standardfrachtkosten Ihnen berechnen werden - 169 dkk.

Force Majeure
Hvis der opstår en ekstraordinær situation, der er udenfor vores kontrol, og som efter købeloven må anses som force majeure, bliver CoolCos.dk's forpligtelser suspenderet i det tidsrum, den ekstraordinære situation varer. I en sådan ekstraordinær situation kan CoolCos.dk ikke opfylde ordrer, hvis situationen varer eller antages at ville vare længere end 60 dage. CoolCos.dk kan ikke holdes ansvarlig for hindringer, der ligger uden for vores kontrol, eksempelvis strejke.

Reklamation
I overensstemmelse med købelovens regler har du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte CoolCos Websales ApS og forklarer, hvori fejlen eller manglen består. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at fejlen er opdaget , vil reklamationen altid være rettidig. CoolCos Websales ApS vil derefter behandle din reklamation. Lider varen af en fejl eller mangel, vil CoolCos Websales ApS afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering. pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
CoolCos Websales ApS, Agerbakken 16, 8362 Hørning
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Returnering & Fortrydelsesret
Du som kunde har 14 dage til at meddele os at du fortryder købet og herefter 14 dage til at sende varen(e) retur. Du kan fortryde dit køb, selvom varen er blevet brugt. En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. Hvis varen er brugt, bliver der lavet en konkret vurdering efter modtagelse af varen(e), hvad varen(e) som brugt kan sælges for til en anden kunde. En evt. værdiforringelse skal du ikke have retur. Du kan sende en mail til kundeservice@coolcos.dk
eller benytte standardfortrydelsesformularen, klik her for at hente denne.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Det er dit ansvar, at pakken er forsvarligt pakket ind, så vi modtager den intakt.
SÆT VENLIGST IKKE FARVET TAPE OG SKRIV IKKE PÅ ORIGINAL EMBALLAGE/KASSE, da det forringer varens værdi, og vi kan være nødsaget til at fratrække op til 50% af varens værdi.
Du vælger selv, om du vil have pengene retur, en tilgodeseddel eller ombytning til andre varer.
Du skal selv afholde omkostningerne, der er forbundet med at returnere varerne.

CoolCos anbefaler, at varen sendes med Post Nord eller GLS som pakkepost direkte til CoolCos Websales ApS - IKKE til en pakkeshop. På den måde kan pakken altid spores, og man undgår herved enhver tvivl om, hvorvidt pakken er udleveret til CoolCos. Sendes pakken som brev med Post Nord, er pakken ikke forsikret og afsender bærer selv ansvaret, hvis pakken ikke kommer frem til CoolCos.dk.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Ønsker du et tilgodebevis, vil det være på varens fulde beløb.

OBS! Varer vi får retur pga.:
1. du har fortrudt dit køb og/eller nægter modtagelse
2. du har indtastet fejl i leveringsadressen.
vil vi opkræve fragtgebyr svarende til vores fragtomkostninger.
Varen skal sendes til:
CoolCos Websales ApS, Agerbakken 16, 8362 Hørning


Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Bestilling
Når du handler i CoolCos Websales ApS, får du automatisk en ordrebekræftelse via e-mail i forbindelse med afsendelse af orden. Ordrebekræftelse og kvittering vedlægges også sammen med de varer, du har bestilt.
Ordrebekræftelse og kvittering vedlægges også sammen med de varer, du har bestilt.

Priser
Alle priser i webshoppen er i danske kroner og inklusive 25 % moms. Vi gør alt for at du kan regne med vores priser.

Betaling
Når du køber online betaler du online. Du kan bruge følgende kort: Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Elektron, Mastercard, JCB og American Express.
Vi tager ikke kortgebyrer og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Du kan også betale ved bankoverførsel. Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos CoolCos Websales ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på coolcos.dk er CoolCos Websales ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kundeservice@coolcos.dk.

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice@coolcos.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26.06.2018

Til alle vores kunder - tak for din ordre og go' shopping :)

CoolCos Websales ApS
René Holst