Kundeservice

Banner

Velkommen til at CoolCos Websales ApS's kundeservice. Nedenfor har vi beskrevet alle de vigtige detaljer, overfor dig som kunde, sådan der forhåbentlig ikke hersker nogen form tvivl når du handler i vores webshop.


Fragt & Levering
Du kan KUN vælge GLS pakkepost som fragtmetode - og her er det vigtigt at du indtaster dit postnummer, og vælger det ønskede leveringssted. Fragten koster 49 kroner men bestiller du for 500 kroner eller derover er der fri fragt. For øjeblikket sker der en del ændringer hos os, hvilket betyder at vi pt kun udsender pakker fredag hver uge, du vil derfor opleve lidt længere ventetid på vore pakker. Vi bestræber os selvfølgelige på hurtigst muligt at vende tilbage til levering indefor 1-3 hverdage.
Deliveries to foreign countries outside EU
Please be aware when placing an ordre our standard freight costs will be charged - 169 dkk.
Bitte beachten Sie, dass wir die Standardfrachtkosten Ihnen berechnen werden - 169 dkk.
Force Majeure
Hvis der opstår en ekstraordinær situation, der er udenfor vores kontrol, og som efter købeloven må anses som force majeure, bliver CoolCos.dk's forpligtelser suspenderet i det tidsrum, den ekstraordinære situation varer. I en sådan ekstraordinær situation kan CoolCos.dk ikke opfylde ordrer, hvis situationen varer eller antages at ville vare længere end 60 dage. CoolCos.dk kan ikke holdes ansvarlig for hindringer, der ligger uden for vores kontrol, eksempelvis produktionsforstyrrelser, strejke eller andre uforudsete hændelser. Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, tastefejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.
Reklamation
I overensstemmelse med købelovens regler har du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte CoolCos Websales ApS og forklarer, hvori fejlen eller manglen består, CoolCos Websales ApS vil derefter behandle din reklamation. Lider varen af en fejl eller mangel, vil CoolCos Websales ApS afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering.
Returnering & Fortrydelsesret
Du som kunde har 14 dage til at meddele os at du fortryder købet og herefter 14 dage til at sende varen(e) retur. Du kan fortryde dit køb, selvom varen er blevet brugt. En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. Hvis varen er brugt, bliver der lavet en konkret vurdering efter modtagelse af varen(e), hvad varen(e) som brugt kan sælges for til en anden kunde. En evt. værdiforringelse skal du ikke have retur.

Det er dit ansvar, at pakken er forsvarligt pakket ind, så vi modtager den intakt.
SÆT VENLIGST IKKE FARVET TAPE OG SKRIV IKKE PÅ ORIGINAL EMBALLAGE/KASSE, da det forringer varens værdi, og vi kan være nødsaget til at fratrække op til 50% af varens værdi.
Du vælger selv, om du vil have pengene retur, en tilgodeseddel eller ombytning til andre varer.
Du skal selv afholde omkostningerne, der er forbundet med at returnere varerne.

CoolCos anbefaler, at varen sendes med Post Nord eller GLS som pakkepost direkte til CoolCos Websales ApS - IKKE til en pakkeshop. På den måde kan pakken altid spores, og man undgår herved enhver tvivl om, hvorvidt pakken er udleveret til CoolCos. Sendes pakken som brev med Post Nord, er pakken ikke forsikret og afsender bærer selv ansvaret, hvis pakken ikke kommer frem til CoolCos.dk.
Returnerer du en vare og ønsker pengene retur i stedet for en tilgodebevis, opkræver vi et fragtgebyr svarende til vores oprindelige fragtomkostninger, hvis du har fået varen sendt fragtfrit:

0-2 kg - kr. 49,-
2-5 kg - kr. 69,-
5-10 kg - kr. 99,-

Ønsker du et tilgodebevis, vil det være på varens fulde beløb.

OBS! Varer vi får retur pga.:
1. du har fortrudt dit køb og/eller nægter modtagelse
2. du har indtastet fejl i leveringsadressen.
vil vi opkræve fragtgebyr svarende til vores fragtomkostninger.
Varen skal sendes til:
CoolCos Websales ApS, Agerbakken 16, 8362 Hørning
Bestilling
Når du handler i CoolCos Websales ApS, får du automatisk en ordrebekræftelse via e-mail i forbindelse med afsendelse af orden. Ordrebekræftelse og kvittering vedlægges også sammen med de varer, du har bestilt.
Annullering af ordre
Hvis din ordre endnu ikke er afsendt fra CoolCos Websales ApS kan du selvfølgelig altid annullere den. Man har ret til at fortryde hos os. Sker det så kontakt kundeservice på e-mail: kundeservice@coolcos.dk
Priser
Alle priser i webshoppen er i danske kroner og inklusive 25 % moms. Vi gør alt for at du kan regne med vores priser, men vi er også mennesker, så vi tager forbehold for trykfejl, korrekturfejl samt pris- og afgiftsændringer.
Kortbetaling
Når du køber online betaler du online. Du kan bruge de gængse og mest almindelige kreditkort, nemlig dem her: Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Elektron, Mastercard, JCB og American Express.
Betalingskort hos CoolCos



Til alle vores kunder fra CoolCos Websales ApS - tak for din ordre og go' shopping :)

CoolCos
René Holst